Sunday 2 June 2013

About crush...or.. Orang yang kite suka...

assalamualaikum... hurm.. dah lame x on blog...  hri nie nk cerita pasal... crush nk x??? haha... gurau je, saya mana ade crush... dalam hidup saya tak ada istilah crush... crush tu perkataan zaman moden,dulu orang sebut suka... sebelum-sebelum nie pon, saya mna thu mksud crush tu.. bile kawan saya kata crush aq la, crush engkau la.. saya pon ingt diorang tu pasangan kekasih.. la.. rupa2nya, crush tu suka... saya pon tgok la sape diorang2 punye crush.. la, macam Cristiano Ronaldo pon ade kau... haha... tpi tu la.. nk suka x salah.. cuma, jangan nk mengada2 nk menggatal... haha.. no no, i'm just joke.. tpi untuk pengetahuan awak semua yang bce blog nie, walaupun saya thu sorang je yang akan bce blog nie.. hehe.. kalau nk suka seseorang tu biarlah suka sikit2.. jangan banyak... kot2 la masa yang korang suke tu die blom berpunya.. lepas seminggu tiba2, tengok die dah selalu rapat ngan sorang awek... hurm.. klu kita sukakan orang tu,mesti sakit hati bile tgok die berdua duaan kan??? hah!!.. nasihat saya di sini.. nk suka jgnlah lebih2.. sebab, orang perempuan, bile sekali dah suke mereka x kan bleh lupe... btol x kaum hawa?? :)

No comments:

Post a Comment